درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولو

نه ماهگیت مبارک

1392/2/12 11:50
نویسنده : مامان
214 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم نه ماهگیت مبارک عزیز مامان عشق زندگی من در چنین ساعتی و در این تاریخ چشم به دنیا گشود و دل مامان و بابا رو خیلی خوشحال کرد ما از خدا برای این فرشته زیبای زندگی سپاسگزارم، دخترم در هشت ماهگی خیلی کارهای جدید یاد گرفت اول اینکه دو تا دندون در آورد بعد چهار دسته پا می کنه و بوس کردن رو یاد گرفته و همینطور وقتی بابا جونش میخواد ببرش بیرون با ما بای بای میکنه و راستی دیشب برای اولین بار جیگر مامان به شکم خوابیده بود خیلی دیدنی بود من که خیلی ذوق می زدم دلم می خواست توی بغلم کنم فشارش بدم. خیلی دوست دارم الهی هزار ساله شی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون ژس گرفتنت بشه مامان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)