درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولو

معجزه خداوندبرای خوب شدن عموجان

1392/4/9 17:54
نویسنده : مامان
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درساجون خوبی گلکم؟ عزیزم یه خبر خوب عموجون چند روزه که به هوش اومده هممون خیلی خوشحال شدیم وای خدایا  92/4/7 چه روز خوبی بود چقدر همه خوشحال بودیم خلاصه من اون روز نتونستم برات مطلب بذارم شرمنده ام عزیزم ....فرشتهفرشتهفرشته   

                           قلبقلبقلبقلب                                              نیشخندنیشخندنیشخندنیشخند             

خوب امروز من موفق شدم توی رشته ی انسانی در مدرسه شهید صدر ثبت نام کنم چون یه چند روزی دیرتر اومدیم مشهد مدرسه پر شده بود ولی  از اخر توی همون رشته ی که میخواسنم موفق به ثبت نام شدم عروسکم برام دعاکن توی این رشته موفق بشم دوست دارم خیلی زیاد میبوسمت..........ماچماچماچماچماچ

                          

                                                چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)