درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولو

درسا در 4 ماهگی

1391/9/20 19:45
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله ، فعلا من برات پست میزارم تا اینترنت مامانی درست بشه بعد مامان گلت برات خاطرات و عکسهای خوشگلتو بزاره.

5شنبه همه خونه مادرجون(مامان مامانی) بودیم ، البته بابایی سر کار بود و شما و مامان و خواهرجون همراه ما اومدید برای خرید به بازار و برای پسرخاله لباس خریدیم.

روز جمعه هم من خونه شما بودم و چند تا عکس ازت گرفتم که به یادگار برات میزارم.با مامانی و بابایی خواهرجون رفتیم خونه دختر خاله معصومه ، آخه نی نی خوشملش به دنیا اومده بود که یه عکس هم از محیا کوچولو گرفتیم.

عمه جونت هم که امروز صبح ساعت 6 پرواز برای ترکیه داشتند، و از اونجا قراره برای یکی از کشورهای دیگه اقامت بگیرند. دل همگی ما براش تنگ میشه.

مامان و بابایی روز شنبه شما رو بردند دکتر ، شما کمی سرما خوردید و لثه هاتم کمی برآمده شده . آقای دکتر گفتند شما زودی میخوای دندون در بیاری .

مامانی هم میگه که دستت رو میکنی توی دهانت و احتمالاً لثه هات درد میکنه و شما میزنی زیر گریه و اشک های قشنگت سرازیر میشه. قربونت بشم عزیز دل خاله ان شاء الله به سلامتی مرواریدهای قشنگت در بیاد و مثل پسرخاله اینقدر اذیت نشی.

عکسهای پرنسس کوچولوی ما


بابایی دستمو خوردی!!!!!!

من دارم به به میخورم چقدر خوشمزست

بابایی موهامو چه مدلی درست کردی ؟؟؟؟؟؟

اینم عکس محیا (دختر ، دختر خاله معصومه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)