درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس کوچولو

تولدت مبارک نازنین من

1392/6/13 18:13
نویسنده : مامان
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس نازنین مامان دیروز دختر مامانی یک سالش تموم شد ساعت 11:30 ظهر با بابا جونش رفتیم واکسن نانازمو زدیم کوچولوی من خیلی گریه کرد و اصلا حوصله نداشت بخاطر همین من هم نتونستم بشینم برای جیگرم مطلب بذارم نازنیم تولدت مبارک انشاا...بغل خدا تورو برای ما نگه دارهقلب درسا کوچلوی من داره دو تا دندون نیش بالا رو در میاره ایندفعه خیلی داره اذیت میشه دوستتتتتتتتتتت دارم مامانیماچ در ضمن بخاطر اینکه هنوز عمو جونش کاملا خوب نشده برای درسا جون تولدت تگرفتم انشاا... عمو مسعود که خوب شد اومدن مشهد حتما یک جشن هم برای درسا جون و هم برای سلامتی عمو جونش می گیرم و بعد عکساشو میذارم توی ویب سایشت انشاا....فرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهقلب قلب قلب قلب قلب ماچ ماچ ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)