درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولو

نامه ای به بینندگان عزیز برای شفای مسعود جان

1392/3/2 13:37
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من از شما که بیننده وبلاگ دخترم هستید التماس دعا دارم چون برادر عزیز من مسعود جان که خیلی دوستش دارم و برام خیلی عزیز و اگه خدای نکرده اتفاقی براش بیفته من طاقت این رنج را ندارم شما را به عزیزانتان قسم میدم که در این شب عزیز که ولادت حضرت علی (ع) است ما رو فراموش نکنید در خوشحالیتان شریک کنید و برای مسعود جان دعا کنید که خداوند او را به ما ببخشه مسعود من 24 سال بیشتر نداره خیلی جوونه هنوز براش خیلی آرزوها داریم خدایا به بابا و مامان رحم کن و مسعود رو یکبار دیگر به آنها ببخش خدایا از صمیم قلب ازت خواهش می کنم آرزوی ما رو براورده کن خدایا خیلی دلم شکسته دیروز هم به امام رضا گفتم و از او خواستم که واسطه بین من و خدای من بشه و شفای مسعود رو ازش خواستم خدایا جواب این همه دل شکسته رو بده نمیدونم دیگه چه بنویسم تورو خدا ما رو فراموش نکنید مسعود جان من امشب ساعت 11 دارم به اتفاق برادرت مرتضی جان و درسا کوچولو میام پیشت فردا انشاا... که اومدم باید چشاتو باز کرده باشی  منتظرمون باش عزیز من برادرم خیلی دوستت دارم تورو خدا چشاتو باز کن مسعود جان من 6 تا برادر دارم ولی تو برام یک چیز دیگه ای خیلی دوستت دارم تورو خدا منو ناامید نکن چشاتو باز کن عزیز من خیلی دوستت دارم . التماس دعا

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)