درسا درسا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولو

تقدیم به خواهر کوچولو

1392/2/12 14:30
نویسنده : مامان
572 بازدید
اشتراک گذاری

وای خداجون خواهر خوشگلم چقدرخانم شده. این ناناز کوچولو با شیرین کاریاش روز به روز زنگدیمونو لذت بخشتر میکنه درساخانم دیگه عادت کردن هرروز عصر برن بیرون حسابی همه رو کلافه کرده . ولی خوب بچه همینه دیگه. وقتی از مدرسه میام بادیدن درساجونم همه خستگیم از تنم بیرون میره و همه چیزو فراموش میکنم. خواهرجونم ببخشید که دیر به دیر به سایتت سر میزنم آخه موقع امتحاناتم است انشاءا.. بعداز امتحاناتم جبران میکنم خوشگلم واسم دعاکن. خیلی دوست دارم خواهر خوشگلم برات شادی وسلامتی در کنار عزیزترین کسانت آرزو دارم. خوشگل کوچولوی من خیییییییییییییلی دوست دارم......قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 18:10
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی